طراحی و پیاده سازی زیر ساخت شبکه های کامپیوتری

با سلام   

فایل زیر مربوط به استاد شکوری درس طراحی و پیاده سازی زیر ساخت شبکه های کامپیوتری هستش  

می تونید دانلود کنید 

 

 با تشکر از آقای صحیفه به خاطر ارسال فایل.

 

 

 

 

دانلود کنید

نظرات 2 + ارسال نظر
فرداد چهارشنبه 2 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 02:36 ب.ظ

صحیفه واقعا ازت ممنونیم

علی یکشنبه 24 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 12:49 ق.ظ

سلام.خسته نباشید.من این ترم با استاد شکوری درس شبکه های کامپیوتری رو دارم.یک فایل از سایت شما دانلود کردم که شامل 50 عکس با فرمت جی پگ بود که تمام جزوه شبکه استاد شکوری رو به طور کامل داشت.وقتی با جزوه خودم مقایسه کردم دیدم کاملا یکسانه.حالا سوالم اینکه استاد شکوری امتحان شبکه رو از همون جزوه ای که سر کلاس گفته بود گرفت(همون 50 تا عکس) یا از منابع دیگه ای هم استفاده کرد؟ تورو خدا دقیق جواب بدین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد