جزوه استاد محامد جلسه اول و دوم

جزوه استاد محامد جلسه اول و دوم


با تشکر فراوان از سرکار خانم قاسمی 





دریافت

خبر فوری

تا آخر امشب یعنی 20 / 12 92 فرصت دارید که 15% سهم دانشگاه را از طریق مسیر زیر واریز کنید . 

سامانه سجاد ---> شهریه --->موارد قابل پرداخت ---> انتخاب گزینه پایین ( 92 - 93 ) ---> پرداخت گزینه 3 ( 15% ستاد ) . 

نکته : لارم نیست حتما ً کارت شما بانک ملی باشه و با کارت های دیگه هم میشه .

من از مالی پرسیدم گفتم که اگه پرداخت نکنیم چی میشه ؟ 

گفت : ثبت نام این ترم کنسل میشه و عواقبش با دانشجو است . 

برای اطمینان بیشتر تا امشب پرداخت کنید و به کسانی که می شناسید اطلاع دهید .

درس کارآفرینی استاد توکلی

برای دریافت جزوه به واحد تکثیر دانشگاه مراجعه کنید . 

قیمت جزوه حدود 2600 تومان است . 

چون قیمت جزوه  زیاد نیست ، پیشنهاد میکنم همه جزوه رو بخرن و از اسکن کردن و کپی گرفتن آن خودداری کنند که واحد تکثیر هم به سود برسه . 

اگه واحد تکثیر فایل word جزوه رو بهم  بده سعی میکنم اون رو خلاصه کنم و بزارم روی وبلاگ .

درس شبکه استاد کرمی

این فایل در همین پست کامل می شود  

 

دانلود فایل