خبر فوری

تا آخر امشب یعنی 20 / 12 92 فرصت دارید که 15% سهم دانشگاه را از طریق مسیر زیر واریز کنید . 

سامانه سجاد ---> شهریه --->موارد قابل پرداخت ---> انتخاب گزینه پایین ( 92 - 93 ) ---> پرداخت گزینه 3 ( 15% ستاد ) . 

نکته : لارم نیست حتما ً کارت شما بانک ملی باشه و با کارت های دیگه هم میشه .

من از مالی پرسیدم گفتم که اگه پرداخت نکنیم چی میشه ؟ 

گفت : ثبت نام این ترم کنسل میشه و عواقبش با دانشجو است . 

برای اطمینان بیشتر تا امشب پرداخت کنید و به کسانی که می شناسید اطلاع دهید .

نظرات 2 + ارسال نظر
لادن پنج‌شنبه 22 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 12:58 ب.ظ

درسته که لازم نیست کارت بانک شما حتما ملی باشه ولـــــی چقدر خوبه که همکلاسی های عزیز توی کیف پولشون یک ملی کارت داشته باشند! و عملیات بانکی خودشون را با اون انجام بدهند! با خیال راحت!

سلام
آره خوبه
منم دارم
ولی توی این دوره زمونه بهتره از همه کارت ها داشته باشی

علی شنبه 24 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 12:59 ق.ظ

سلام.خسته نباشید.من این ترم با استاد شکوری درس شبکه های کامپیوتری رو دارم.یک فایل از سایت شما دانلود کردم که شامل 50 عکس با فرمت جی پگ بود که تمام جزوه شبکه استاد شکوری رو به طور کامل داشت.وقتی با جزوه خودم مقایسه کردم دیدم کاملا یکسانه.حالا سوالم اینکه استاد شکوری امتحان شبکه رو از همون جزوه ای که سر کلاس گفته بود گرفت(همون 50 تا عکس) یا از منابع دیگه ای هم استفاده کرد؟ تورو خدا دقیق جواب بدین

سلام لطفا ً به همون کسی که مطلب شبکه استاد شکوری رو گذاشته پیغام بدید. من با شکوری ، شبکه پاس نکردم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد